Premis CAC a la Investigació sobre Comunicació Audiovisual
XXVI Premis CAC a la investigació sobre comunicació audiovisual
Primer premi
Autor/s: Teresa de la Hera Conde-Pumpido
Títol:  Persuasive Structures in Advergames. Conveying Advertising Messages through Digital Games
Resum: Treball sobre com els missatges publicitaris poden encabir-se als jocs digitals. Amb una aproximació interdisciplinària, l’autora elabora un marc teòric i inclou anàlisi de continguts i entrevistes en profunditat. (RESUM)

Menció especial
Autor/s: Sonia Ballano Macías
Títol:  La Educación en Comunicación en Catalunya. Percepciones, enfoques y perspectives en la Secundaria Obligatoria
Resum: Treball qualitatiu que aprofundeix en el debat sobre la necessitat d’estudiar els mitjans de comunicació i les TIC als centres catalans. Incorpora les percepcions de l’alumnat, del professorat i de la direcció dels centres. (RESUM)

17.01.2018

Mida del text: 

Avís legal  |  Protecció de dades  |   |  Mapa Web  |  Enllaços d'interès