Inici >
Cercador
Any: Paraula clau:
Categoria:
 

Últims
01/03/2016
Els estereotips sexistes a través dels anuncis publicitaris a l’espai mediterrani.

03/07/2015
Anàlisi de la presència de continguts proanorèxia i probulímia a internet

05/11/2013
Anàlisi de la cobertura de la catàstrofe humanitària d’Haití (12 de gener 2010)
Xavier Giró (dir.), Laia Farrera, Mar Carrera (Universitat Autònoma de Barcelona)
La recerca fa una anàlisi sobre el contingut ideològic de la cobertura que els teleinformatius de TV3 i TVE van oferir sobre els efectes del terratrèmol que va sacsejar Haití el gener de 2010.
01/08/2013
Respostes del CAC al GREEN PAPER "Preparing for a Fully Converged Audiovisual World (...)"

17/01/2013
Convergència mediàtica i joves. Usos, espais i estratègies de mediació familiar en el consum [...]
Meritxell Roca Sales; Daniel Aranda Juárez; Jordi Sánchez Navarro (Grup de recerca Comunicació i Nous Mitjans - Universitat Oberta de Catalunya)
L'estudi se centra en el consum televisiu dels adolescents, amb especial atenció sobre la seva evolució i adaptació a l'entorn digital, multimèdia i multipantalla. Abans es descriu l'escenari general i les particularitats del segment d'edat estudiat.
17/01/2013
El periodisme audiovisual a internet: funcions diferents, vídeos diferents
Roger Cassany (coord.); Salvador Alsius; Mònica Figueras; Virginia Luzón
A partir de l'anàlisi d'una mostra de prop de dos-cents vídeos publicats per diversos diaris digitals catalans, aquesta recerca defineix les característiques específiques de la narrativa multimèdia i els factors que influeixen en la seva naturalesa.
anterior  [1 de 17]  següent

26.09.2016

Mida del text: 

Avís legal  |  Protecció de dades  |   |  Mapa Web  |  Enllaços d'interès