Studies
Searcher
Year: Keyword:
category:
 

Last
24/07/2016
L’àudio a internet: de la ràdio en línia als projectes nadius
Toni Sellas (Universitat de Vic-UCC); Montse Bonet (Universitat Autònoma de Barcelona)
Anàlisi i comparació dels models diversos de ràdio i/o àudio a internet, s’estudia la cadena de valor des de les rutines productives fins la comercialització.
24/07/2016
L’articulació del discurs de la Tardor Catalana a les tertúlies de TVC i Catalunya Ràdio
Carles Pont Sorribes (investigador principal); Felipe Alonso; Ricard Gili; Albert Mercadé (Universitat Pompeu Fabra)
La recerca analitza les tertúlies de TVC i Catalunya Ràdio quant el procés sobiranista, estudia els climes d’opinió que generen i els discursos majoritaris i minoritaris. Inclou recomanacions.
05/11/2013
Anàlisi de la cobertura de la catàstrofe humanitària d’Haití (12 de gener 2010)
Xavier Giró (dir.), Laia Farrera, Mar Carrera (Universitat Autònoma de Barcelona)
Research makes an analysis of the ideological content of the news broadcasts coverage that TV3 and TVE offered on the effects of the earthquake on Haiti in January 2010.
01/08/2013
Respostes del CAC al GREEN PAPER "Preparing for a Fully Converged Audiovisual World (...)"

17/01/2013
Models emergents de sostenibilitat de continguts audiovisuals en l'era digital: noves formes [...]
Mayo Fuster (coord.); Joan Subirats (coord.); Marco Berlinguer; Rubén Martínez (Institut de Govern i Polítiques Públiques IGOP - Universitat Autònoma de Barcelona)
Este trabajo se centra en un fenómeno emergente, la creación colaborativa de contenidos audiovisuales en línea. El análisis pretende identificar los modelos sostenibles, con especial atención sobre las diferentes formas de publicidad.
17/01/2013
Convergència mediàtica i joves. Usos, espais i estratègies de mediació familiar en el consum [...]
Meritxell Roca Sales; Daniel Aranda Juárez; Jordi Sánchez Navarro (Grup de recerca Comunicació i Nous Mitjans - Universitat Oberta de Catalunya)
El estudio se centra en el consumo televisivo de los adolescentes, especialmente en su evolución y adaptación al entorno digital, multimedia y multipantalla. Antes, se describe el escenario general y las particularidades del segmento de edad estudiado.
previous  [1 of 8]  next

19.01.2017

Text size: 

Legal notice  |  Data protection  |   |  Web map  |  Links of interest