Studies
Searcher
Year: Keyword:
category:
 

Last
26/01/2017
La cooperació intermunicipal en la prestació del servei públic audiovisual a Catalunya
Ramon Galindo; Marc Vilalta; Aida Martori
Radiografia de les diverses formes de prestació conjunta de serveis audiovisuals per part dels ens locals catalans. Revisió i anàlisi normativa i jurisprudencial de la bibliografia existent sobre les fórmules de cooperació intermunicipal en aquest àmbit.
24/07/2016
L’àudio a internet: de la ràdio en línia als projectes nadius
Toni Sellas (Universitat de Vic-UCC); Montse Bonet (Universitat Autònoma de Barcelona)
Anàlisi i comparació dels models diversos de ràdio i/o àudio a internet, s’estudia la cadena de valor des de les rutines productives fins la comercialització.
24/07/2016
L’articulació del discurs de la Tardor Catalana a les tertúlies de TVC i Catalunya Ràdio
Carles Pont Sorribes (investigador principal); Felipe Alonso; Ricard Gili; Albert Mercadé (Universitat Pompeu Fabra)
La recerca analitza les tertúlies de TVC i Catalunya Ràdio quant el procés sobiranista, estudia els climes d’opinió que generen i els discursos majoritaris i minoritaris. Inclou recomanacions.
05/11/2013
Anàlisi de la cobertura de la catàstrofe humanitària d’Haití (12 de gener 2010)
Xavier Giró (dir.), Laia Farrera, Mar Carrera (Universitat Autònoma de Barcelona)
Research makes an analysis of the ideological content of the news broadcasts coverage that TV3 and TVE offered on the effects of the earthquake on Haiti in January 2010.
01/08/2013
Respostes del CAC al GREEN PAPER "Preparing for a Fully Converged Audiovisual World (...)"

17/01/2013
Models emergents de sostenibilitat de continguts audiovisuals en l'era digital: noves formes [...]
Mayo Fuster (coord.); Joan Subirats (coord.); Marco Berlinguer; Rubén Martínez (Institut de Govern i Polítiques Públiques IGOP - Universitat Autònoma de Barcelona)
Este trabajo se centra en un fenómeno emergente, la creación colaborativa de contenidos audiovisuales en línea. El análisis pretende identificar los modelos sostenibles, con especial atención sobre las diferentes formas de publicidad.
previous  [1 of 8]  next

21.10.2017

Text size: 

Legal notice  |  Data protection  |   |  Web map  |  Links of interest