|
La representació dels estereotips de gènere en la publicitat televisiva de joguines durant la campanya de Nadal 2021-2022
17.1.2022 |
|
Nota de premsa |
|
|
|
La publicitat de joguines en plataformes i xarxes socials durant la campanya de Nadal 2021-2022
17.1.2022 |
|
Nota de premsa |
|
|
|
Presència de continguts a TikTok que perpetuen la transmissió d’actituds i valors masclistes
9.12.2021 |
|
Nota de premsa |
|
|
|
Presència d’obres europees en els catàlegs dels serveis de comunicació audiovisual a petició Amazon Prime Video, Disney+, Filmin i HBO
4.6.2021 |
|
Nota de premsa |
|
|
|
Presència de publicitat d’aliments i begudes que continguin greixos, àcids grassos trans, sal i/o sucres en el contingut dels vídeos generats per influenciadors (influencers)
12.4.2021 |
|
Nota de premsa |
|
|
|
Continguts en plataformes i xarxes socials amb un discurs contrari a la vacunació de la Covid-19
15.2.2021 |
|
Nota de premsa |
|
|
|
La publicitat de joguines en plataformes i xarxes socials durant la campanya de Nadal 2020-2021
25.1.2021 |
|
Nota de premsa |
|
|
|
L’accés de les persones menors d’edat a continguts de pornografia a internet
26.10.2020 |
|
Nota de premsa |
|
|
|
La presència de continguts audiovisuals que difonen un discurs negacionista en relació amb la Covid-19 en plataformes i xarxes socials
8.10.2020 |
|
Nota de premsa |
|
|
|
Presència de publicitat en el contingut dels vídeos generats per tiktokers
28.8.2020 |
|
Nota de premsa |
|
|
|
Presència i prominència d’obres europees a Netflix
18.5.2020 |
|
Nota de premsa |
|
|
|
Continguts a YouTube i xarxes socials que promocionen productes de suposada eficàcia curativa de la COVID-19 (2)
23.4.2020 |
|
|
|
|
|
Continguts a YouTube i xarxes socials que promocionen productes de suposada eficàcia curativa del COVID-19
24.3.2020 |
|
Nota de premsa |
|
|
|
Anàlisi de la presència de continguts de promoció del joc i les apostes en línia
11.2.2020 |
|
Nota de premsa |
|
|
|
La representació dels estereotips de gènere en la publicitat de joguines (televisió lineal i plataformes d’intercanvi de vídeos) durant la campanya de Nadal 2019-2020
13.1.2020 |
|
Nota de premsa |
|
|
|
Presència de continguts publicitaris en canals de youtubers infantils i adolescents
5.12.2019 |
|
Nota de premsa |
|
|
|
El discurs antivacunes a internet
18.11.2019 |
|
Nota de premsa |
|
|
|
Anàlisi de la recontextualització, amb voluntat sexualitzadora, de continguts protagonitzats per persones menors d’edat a internet
8.7.2019 |
|
Nota de premsa |
|
|
|
Anàlisi de la presència a internet de continguts que difonen sistemes de cibercontrol de les dones en l’àmbit de la parella
22.3.2019 |
|
Nota de premsa |
|
|
|
Anàlisi de la presència de desinformació en línia sobre el càncer
11.7.2018 |
|
Nota de premsa |
|
|
|
Anàlisi de la presència a internet de continguts en relació amb la violència masclista
4.6.2018 |
|
Nota de premsa |
|
|
|
Les fake news a Internet. El discurs de gènere
2.3.2018 |
|
Nota de premsa |
|
|
|
Anàlisi de la presència a Internet de continguts en relació amb la violència masclista
16.2.2018 |
|
Nota de premsa |
|
|
|
Anàlisi de la presència a internet de continguts susceptibles de justificar l’homofòbia, la bifòbia i la transfòbia
24.11.2017 |
|
Nota de premsa |
|
|
|
Anàlisi de la presència a internet de continguts en relació a la pedofília
4.9.2017 |
|
Nota de premsa |
|
|
|
Anàlisi de la presència de continguts proanorèxia i probulímia a internet
21.6.2017 |
|
Nota de premsa |
|
|
|
Anàlisi de la presència a internet de continguts de risc en relació amb la mort per suïcidi
4.6.2017 |
|
Nota de premsa |
|
|
|
Anàlisi de la presència a internet de continguts en relació amb la violència masclista
8.6.2016 |
|
Nota de premsa |
|
|
|
Anàlisi de la presència de continguts proanorèxia i probulímia a internet
3.7.2015 |
|
Nota de premsa |
|
|
|
Informe sobre la presència de continguts de pornografia infantil a internet (Disponible la nota de premsa sobre l’informe difosa el 9/03/2015)
4.3.2015 |
|
|