23 Premis CAC a la investigació sobre comunicació audiovisual

Primer premi

Autor: Oliver Pérez Latorre

Títol: Análisis de la significación del videojuego

Resum:
Treball que explora les estructures i els recursos expressius que fan del disseny de videojocs un nou llenguatge, i aporta una metodologia d’anàlisi del videojoc com a obra comunicativa.


Segon premi

Autor: Lluís Mas Manchón

Títol: Modelos entonativos para la segmentación automática de los programas informativos en unidades-noticias

Resum:
Resum: Projecte sobre la formulació d'un model automàtic de segmentació i classificació temàtica de les notícies dels informatius de televisió.


Menció

Autor: Lucrezia Crescenzi Lanna

Títol: Competencias cognitivas y televisión infantil. Una propuesta de análisis y clasificación de series por edades

Resum:
Treball que pretén dissenyar un model normatiu d'ànalisi de continguts i classificació de sèries per a preescolars, fonamentat en l'evolució del desenvolupament dels nens i nenes entre 2 i 6 anys.


Menció

Autor: Arnau Gifreu Castells

Títol: El documental multimèdia interactiu. Una proposta de model d’anàlisi

Resum:
Estudi del procés de convergència entre el gènere documental tradicional i el gènere documental interactiu en línia. Analitza com les tecnologies digitals transformen les lògiques de creació i producció del documental audiovisual convencional.