Us presentem els Premis eduCAC!

L'any 2003 el Consell de l'Audiovisual de Catalunya posava en marxa la primera edició dels Premis el CAC a l'escola. Des d'aleshores han transcorregut divuit convocatòries, que els han convertit en una cita obligada i esperada pels qui la gestionem, pels qui repetiu cada any, i també pels que participeu de nou. 

Des del 2018, el programa eduCAC emmarca tota l'activitat de promoció de l'alfabetització mediàtica del Consell de l'Audiovisual de Catalunya i és per això que ha arribat l'hora del canvi. Divuit anys més tard, els Premis eduCAC prenen el relleu als Premis el CAC a l'escola. 

cartell Premis eduCAC

Canvi de nom però no d'esperit! Es mantenen les categories i subcategories d'edicions anteriors, i les ganes de de l'equip eduCAC de conèixer les experiències audiovisuals que es duen a terme a escoles i instituts de Catalunya. 
Les categories i els tipus de treball que es poden presentar als Premis eduCAC són: 

Categoria A: centres educatius 
Treballs que promoguin l'alfabetització mediàtica i l'anàlisi crítica de l'audiovisual en qualsevol dels seus gèneres. Des de 2n d'educació infantil fins a secundària postobligatòria, també els centres d'educació especial. 

Categoria B: treballs de recerca de batxillerat 
Treballs de recerca de batxillerat relacionats amb el món de l'audiovisual, des d'una perspectiva pràctica o d'anàlisi crítica, que poden incloure, o no, una creació audiovisual. 

Categoria C: professorat de centres educatius
Treballs que promoguin l'alfabetització mediàtica i l'anàlisi crítica de l'audiovisual en qualsevol dels seus gèneres. S'han d'abordar des de la perspectiva de la persona docent o grup de persones docents que han liderat les experiències. 

Consulta les diverses subcategories a les bases que trobaràs al web per saber a quina o a quines pots presentar el teu treball. I si tens cap dubte, escriu-nos! 

I recorda, tens fins el 14 de març de 2022!